مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-26سياسي

140میلیارد تومان اعتبار به روستاهای سمنان اختصاص یافت


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس از اجرای طرح آبرسانی و پوشش اینترنت روستاهای حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: به این طرح های محرومیت زدایی 140 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

- عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اجرای دو طرح محرومیت زدایی در روستاهای سمنان، مهدی شهر و سرخه در سال جاری و آتی خبر داد و ابراز کرد: برای طرح آبرسانی روستایی در قالب طرح های محرومیت زدایی و همچنین پوشش اینترنت 140 میلیارد تومان مجموعاً هزینه می شود.

وی با بیان اینکه با مسئولان وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب کشور و سازمان برنامه و بودجه و همچنین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نشست های هماهنگی برگزار و مقرر شد روستاهای سه شهرستان سمنان، مهدی شهر و سرخه در طرح محرومیت زدایی مربوط به تأمین آب، اصلاح شبکه و آبرسانی روستایی قرار گیرند، تاکید کرد: این طرح های محرومیت زدایی، تأمین کننده آب مورد نیاز روستاها هستند.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با اشاره به نتایج و برکات اجرای طرح های محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه بیان کرد: اجرای این طرح بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار دارد و با تکمیل شدن آن مشکلات تمام روستاهای حوزه انتخابیه در موضوع شبکه آبرسانی روستایی رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140میلیارد تومان اعتبار به روستاهای سمنان اختصاص یافت

140میلیارد تومان اعتبار به روستاهای سمنان اختصاص یافت