مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:052023-02-26اجتماعي

هدایت تحصیلی 11هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدایت تحصیلی برای 11 هزار دانش آموز پایه نهم متوسطه اول این استان انجام می شود که فرایند هدایت تحصیلی آنها آغاز شده و مطابق با علاقه خودشان، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدایت تحصیلی برای 11 هزار دانش آموز پایه نهم متوسطه اول این استان انجام می شود که فرایند هدایت تحصیلی آنها آغاز شده و مطابق با علاقه خودشان، نظر اولیا، معلمان و مشاوران پیش می رود.

محمد جمالی ارند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود:رسانه ها در بحث هدایت تحصیلی که دغدغه اصلی خانواده هاست می توانند تسهیل گر باشند وی اظهار کرد: هدایت تحصیلی در راستای شکوفایی استعداد ها و رغبت دانش آموزان است و مقدمه ای برای رسیدن به عدالت آموزشی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده یکی از عوامل افت تحصیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد عدم تناسب رشته تحصیلی با توان دانش آموزان بوده است و بیشترین افت را در رشته تجربی داریم.

جمالی تصریح کرد: باید متناسب با استعداد دانش آموزان آنها هدایت کنیم و در سال گذشته توانستیم مقام سوم توازن رشته ای و هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت تحصیلی 11هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

هدایت تحصیلی 11هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد