مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:152023-02-26سياسي

تقدیر از دبیران برتر درس آمادگی دفاعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مجتبی باستان مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی اظهار کرد: مراسم تقدیر از معلمان و مدرسان درس آمادگی دفاعی طی دو روز ششم تا اسفند به مدت دو روز در مجموعه باشگاه فرهنگیان منطقه 7 تهران برگزار شد و از هر استان 2 معلم .

- رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور از برگزاری همایش تقدیر از معلمان درس آمادگی دفاعی و کیفی سازی محتوای درس آمادگی دفاعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مجتبی باستان مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی اظهار کرد: مراسم تقدیر از معلمان و مدرسان درس آمادگی دفاعی طی دو روز ششم تا اسفند به مدت دو روز در مجموعه باشگاه فرهنگیان منطقه 7 تهران برگزار شد و از هر استان 2 معلم منتخب و مجموعاً 66 معلم که توسط کمیسیون های استانی شناسایی شدند، در این دوره شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه در مرحله اول تقدیر و تجلیل و ارج نهادن به مقام معلم و تشکر از فعالان درس آمادگی دفاعی در سراسر کشور، در مرحله دوم کیفی سازی و ارتقای سلامت در مدارس و نکته سوم در بحث اصلاحات، توسعه و کیفی سازی عملی و محتوایی درس آمادگی دفاعی است.

باستان تصریح کرد: مجموعه بسیج آمادگی کامل دارد تا با تمام ظرفیت خود به کمک آموزش و پرورش بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از دبیران برتر درس آمادگی دفاعی

تقدیر از دبیران برتر درس آمادگی دفاعی