مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:252023-02-26ورزشي

اما و اگرهای سقوط بالگرد در بافت/دلیل استفاده از بالگرد هلال احمر


سقوط بالگرد هلال احمر در شهر بافت سوال هایی را در مورد دلیل استفاده از بالگرد هلال احمر و سقوط این بالگرد امدادی ایجاد کرده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: استفاده از بالگرد هلال احمر برای سفرهای مسئولان کشوری به شهرستانهای استان هر چند نباید انجام شود اما در اکثر سفرهای مسئولان به کرمان این اقدام رخ می دهد و در آخرین مورد نیز تنها بالگرد هلال احمر کرمان سقوط کرد.

ماجرا از این قرار بود که وزیر ورزش و جوانان پس از برگزاری همایشی در شهر کرمان به همراه هیئتی از خبرنگاران، نماینده بافت، رابر و ارزوییه در مجلس و مسئولان ورزشی کشور از جمله مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و مدیرکل ورزش و جوانان تهران و تعدادی کارکنان وزارت خانه پس از سفر به رابر و افتتاح چند پروژه ورزشی عازم بافت شدند تا ضمن بررسی وضعیت زیرساختهای ورزشی این شهرستان چند پروژه را نیز افتتاح کنند.

شهر بافت یکی از شهرستانهای فاقد فرودگاه استان کرمان است و به همین دلیل نیز بالگرد هلال احمر قرار بود در ورزشگاه فوتبال این شهر به زمین بنشیند.

ابتدا دم بالگرد به زمین برخورد کرد محمد سلاجقه یکی از شهروندان بافتی است که در زمان سقوط بالگرد در حال عبور از خیابان مجاور بود، وی به خبرنگار مهر می گوید: بالگرد بدون هیچ مشکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای سقوط بالگرد در بافت/دلیل استفاده از بالگرد هلال احمر

اما و اگرهای سقوط بالگرد در بافت/دلیل استفاده از بالگرد هلال احمر