مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-26اقتصادي

بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها ایجاد می شود


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی گفت: ایجاد بازارچه صنایع دستی در محل ورودی شهرها، از جمله سیاست های جدید وزارتخانه در زمینه تقویت صنایع دستی است.

- ایسنا/اصفهان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی گفت: ایجاد بازارچه صنایع دستی در محل ورودی شهرها، از جمله سیاست های جدید وزارتخانه در زمینه تقویت صنایع دستی است.

مریم جلالی دهکردی، امروز(یکشنبه،7 اسفند) در حاشیه گشایش دبیرخانه شهر ملی نساجی در کاشان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امیدواریم نوروز 1402 شاهد رونق بازارهای صنایع دستی در ورودی شهرها بوده و تشویق تقاضا و تولید را با هم داشته باشیم.

وی در مورد اهمیت جهانی شدن شهرها در حوزه های صنایع دستی، گفت: این موضوع نگاه سیاست گذاران، برنامه ریزان، تنظیم گران و تصدی گران توسعه و پیشرفت را نسبت به آن چیزی که ثبت جهانی شده را جلب می کند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، افزود: ارزیاب های صنایع دستی شورای عالی یونسکو، پرونده های صنایع دستی رشت، عبابافی بوشهر، کپوی دزفول و نساجی سنتی کاشان را بررسی می کنند که امیدواریم حاصل این گزارش ها، انتخاب آنها به عنوان شهرهای جهانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها ایجاد می شود

بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها ایجاد می شود