مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-26اقتصادي

بسیاری از توانمندی های ایزوایکو در سایه تحریم ها به دست آمده است


مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از تعمیر تخصصی پروانه 75 تنی یک فروند نفت کش غول پیکر در این مجتمع صنعتی خبر داد و گفت: - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از تعمیر تخصصی پروانه 75 تنی یک فروند نفت کش غول پیکر در این مجتمع صنعتی خبر داد و گفت: بسیاری از توانمندی های ما در سایه تحریم ها به دست آمده است.

سلمان ضربی در جمع خبرنگاران، در خصوص فعالیت های مجتمع کشتی سازی، اظهار کرد: شاید خارج کردن پروانه و تعویض یاتاقان های شافت کشتی های بزرگ از محدود کارهایی است که در گذشته در ایزوایکو انجام نمی شد اما امروز این نمونه کارها برای اولین بار در ایزوایکو در حال انجام است.

وی افزود: این کشتی با نام ناشا و طول 332 متر در ایزوایکو قرار گرفته که تعمیر آن در مدت 40 روز انجام می شود.

ضربی با بیان اینکه این کشتی 300 هزار تنی بوده که قابلیت جابجایی 2 میلیون بشکه نفت را دارد، اضافه کرد: 17 فروند از این نوع کشتی برای تعمیر در سال آینده پذیرش خواهد شد و تمامی کارهای این کشتی ها در ایزوایکو انجام خواهد شد.

مدیرعامل ایزوایکو بیان کرد: پروانه این کشتی 75 تن وزن دارد و مجموعه صنعتی ایزوایکو و کشور جمهوری اسلامی ایران یکی از محدود کشورهایی است که توان انجام این کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از توانمندی های ایزوایکو در سایه تحریم ها به دست آمده است

بسیاری از توانمندی های ایزوایکو در سایه تحریم ها به دست آمده است