مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:012023-02-26سياسي

سازمان زیباسازی در مسیر خلق آثار ماندگار برای شهر


سازمان زیباسازی به جای انجام کارهای موقت که طی یک بازه زمانی کوتاه و موقت در شهر اجرا شده و سپس به ضایعات تبدیل می شوند، به سمت ایجاد آثاری حرکت کند که هم امضا داشته و هم ماندگار باشد که برگزاری سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی نیز از .

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: سازمان زیباسازی به جای انجام کارهای موقت که طی یک بازه زمانی کوتاه و موقت در شهر اجرا شده و سپس به ضایعات تبدیل می شوند، به سمت ایجاد آثاری حرکت کند که هم امضا داشته و هم ماندگار باشد که برگزاری سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی نیز از جنس همان کارهای ماندگار است.

علی قاسم زاده، با بیان این مطلب اظهار کرد: این آثار حاصل خلاقیت هایی است که از ذهن هنرمند روی دست جاری شده و سپس به اشیاء منتقل می شود و در نهایت اثری خلق می شود که همه ما می بینیم و از آن لذت می بریم.

وی در مورد انتخاب فلز آهن در تهیه این آثار بیان داشت: ماده ای که انتخاب شده است همه این کارها را برای سال های متمادی که ممکن است ما نباشیم ماندگار می کند و آن ها در ذهن و صفحه شهر ما به یادگار باقی خواهند ماند.

قاسم زاده گفت: تماشای حضور هنرمندان مختلف از فرهنگ های متفاوت که همه حول یک محور خلاقیت و ساخت کار هنری فعالیت می کنند بسیار لذت بخش است و تلفیق استفاده از نرم ترین عضو بدن که دست است با سخت ترین ماده عال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان زیباسازی در مسیر خلق آثار ماندگار برای شهر

سازمان زیباسازی در مسیر خلق آثار ماندگار برای شهر