مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-26سياسي

حجتی کرمانی: «مصلح، استاد راشد است و «انقلابی» امام خمینی و من، تنها «سایه» ام


حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی در یادداشتی با اشاره به مراسم بزرگداشتش که اخیرا برگزار شد، نوشت: شایسته عنوان «مصلح»، استاد راشد و «انقلابی» حضرت امام خمینی است.

- حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی در یادداشتی با اشاره به مراسم بزرگداشتش که اخیرا برگزار شد، نوشت: شایسته عنوان مصلح ، استاد راشد و انقلابی حضرت امام خمینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی در یادداشتی در روزنامه اطلاعات نوشت: اشاره: من اصلاح را که اصطلاحی قرآنی است، مقدم و مقدمه انقلاب می دانم که اصطلاح روز است.

و این حق است که بگوییم: راشد، 37 سال پیش از انقلاب اسلامی ـ به رهبری امام خمینی ـ ، به اصلاح دین، اخلاق و عقلانیت مردم پرداخته است.

* انگیزه این نگارش2 در درجه اول، تشکر و سپاسگزاری است از سیّد بزرگوار حضرت آقای سیدعباس صالحی دامت برکاته و همه یاران و همکاران بزرگوار روزنامه گرامی اطلاعات به خصوص برادر عزیزم آقای علیرضا خانی سردبیر گرامی روزنامه و فرزندان مرحوم دعایی به خصوص سیدمجتبیِ عزیز، که با ایشان همفکری و همکاری کردند و با برگزاری گردهمایی و رونمایی از دو کتاب اخیر حقیر آموزه های راشد: عطر زندان و سه رساله از تقریرات امام خمینی را در روز چهارشنبه 19 بهمن ماه جاری، این بنده ناچیز را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجتی کرمانی: «مصلح، استاد راشد است و «انقلابی» امام خمینی و من، تنها «سایه» ام

حجتی کرمانی: «مصلح، استاد راشد است و «انقلابی» امام خمینی و من، تنها «سایه» ام