مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-26اجتماعي

برای نوزادتان درخت بکارید!


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با راه اندازی پویش جوانه زندگی، با تولد هر نوزاد یک درخت در کرج کاشته می شود - ایسنا/البرز سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با راه اندازی پویش جوانه زندگی، با تولد هر نوزاد یک درخت در کرج کاشته می شود علیرضا عاقلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره راه اندازی پویش جوانه زندگی در کرج اظهار کرد: در این پویش خانواده ها می توانند با ارسال پیامک یا مراجعه حضوری برای کاشت نهال به نام فرزند تازه متولد شده خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: بدون شک برگزاری پویش های مردمی در انتقال فرهنگ درختکاری و دوستی بیشتر شهروندان با طبیعت مؤثر است.

وی توضیح داد: امسال برای هفته درختکاری برنامه های ویژه ای داریم که برگزاری جشن درختکاری و توزیع رایگان نهال مثمر و غیرمثمر رایگان بخشی از این برنامه ها است.

این مسئول اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته کودکان به همراه والدین خود می‎توانند در مراسم هفته درختکاری که در مناطق 10 گانه برگزار می شود، شرکت کنند و در این کار مشارکت داشته باشند.

عاقلی با تاکید بر اینکه فرهنگ مهربانی با طبیعت و حفاظت از درختان باید از کودکی در افراد نهادینه شود، ابراز کرد: قطعاً چنین برنامه هایی در انتقال این فرهنگ به نسل های آینده تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نوزادتان درخت بکارید!

برای نوزادتان درخت بکارید!