مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-26ورزشي

برگزاری دوره مربیگری سطح A فوتبال پس از 12 سال در اصفهان


دوره مربگیری سطح A فوتبال آسیا با هدف ارتقا دانش مربیان اصفهانی پس از 12 سال به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.

- ایسنا/اصفهان دوره مربگیری سطح A فوتبال آسیا با هدف ارتقا دانش مربیان اصفهانی پس از 12 سال به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.

احمدرضا هادی، مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص دوره مربیگری سطح A فوتبال آسیا، اظهار کرد: این دوره با حضور 24 شرکت کننده به میزبانی اصفهان در شهرک شهید منتظری در حال برگزاری است که با توجه به سیاست گذاری های هیئت فوتبال استان اصفهان در راستای افزایش سطح کیفی و فنی فوتبال در سطح استان و همچنین افزایش سطح دانش مربیان، تمامی شرکت کنندگان بومی استان اصفهان هستند.

وی افزود: این دوره از روز عید مبعث افتتاح شده و طی 24 روز در قالب دو دوره 12 روزه برگزار می شود که در آن مسعود اقبالی به عنوان مدرس و مجتبی توتونی به عنوان کمک مدرس در این دوره حاضر هستند.

هادی درباره هدف از برگزاری این دوره پس از 12 سال به عنوان بالاترین مدرک مربی گری کشور، تاکید کرد: بیشتر مربیان این دوره، مربیان پایه فوتبال اصفهان هستند و هدف اصلی ما با این سیاست گذاری افزایش دانش و سطح فنی مربیان پایه بوده تا بتوانیم پایه ریزی خوبی در فوتبال استان اصفهان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره مربیگری سطح A فوتبال پس از 12 سال در اصفهان

برگزاری دوره مربیگری سطح A فوتبال پس از 12 سال در اصفهان