مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-26اقتصادي

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی در استان یزد


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام نوروز 1402 در استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام نوروز 1402 در استان یزد خبر داد.

محمدکاظم صادقیان در این باره افزود: با عنایت به ایام پایان سال و فرا رسیدن زمان اجرای طرح های نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح کشور، این سازمان نیز همزمان با سراسر کشور فعالیت های نظارت و بازرسی بر بازار کالا و خدمات به ویژه اقلام پرمصرف و اولویت دار را به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات تشدید می کند.

وی تصریح کرد: این اقدام در قالب طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام نوروز از ابتدای اسفند ماه جاری لغایت پانزدهم فروردین ماه 1402 انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صمت استان یزد، صادقیان عنوان کرد: هماهنگی و هم افزایی با دستگاه های ذیربط، برنامه ریزی و اتخاذ تدبیر و تمهید برای نظارت و پایش مؤثر و بهنگام بر فرآیند تأمین و توزیع کالا در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، تسریع در رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازها و شکایات مردمی واصله از طریق سامانه تلفنی 124 و برخورد با تخلفات احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی در استان یزد

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی در استان یزد