مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-26سياسي

تعداد وکلای بیکار قزوین رو به افزایش است


رییس کانون وکلا دادگستری قزوین گفت: با توجه به افزایش بی رویه ورودی دانشگاه ها به خصوص قزوین، روز به روز به تعداد وکلای بیکار اضافه می شود و عدم توزیع عادلانه کار در بین وکلا چالش های بسیاری به وجود آورده است.

- ایسنا/قزوین رییس کانون وکلا دادگستری قزوین گفت: با توجه به افزایش بی رویه ورودی دانشگاه ها به خصوص قزوین، روز به روز به تعداد وکلای بیکار اضافه می شود و عدم توزیع عادلانه کار در بین وکلا چالش های بسیاری به وجود آورده است.

محمدمهدی نحوی روز یکشنبه 7 اسفند 1401 در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تأسیس و استقلال کانون وکلا و هفته وکیل اظهار کرد: هفتم اسفند ماه برای ما نماد روزی است که وکلای دادگستری توانستند به استقلال دست پیدا کنند و تصویب لایحه کانون وکلا یکی از مهمترین دستاوردهای کانون است.

وی با بیان اینکه نقش وکیل در فرآیند دادرسی مهم است، گفت: همانطور که استقلال دستگاه قضا در عدل و قضاوت منصفانه اهمیت دارد، به همان اندازه استقلال کانون وکلا در تحقق عدل و همچنین حضور وکیل مستقل در جریان دادرسی در تسریع زمان رسیدگی، حائز اهمیت است.

رییس کانون وکلای استان قزوین تصریح کرد: براساس اصل 35 قانون اساسی که بر تعیین وکیل برای طرفین دعوا در محاکم قضایی تأکید دارد شغل وکالت یکی از خاص ترین و پر مسئولیت ترین مشاغل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد وکلای بیکار قزوین رو به افزایش است

تعداد وکلای بیکار قزوین رو به افزایش است