مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:052023-02-26سياسي

جمعه در مسجد مکی زاهدان چه گذشت؟


معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: جمعی از فرماندهان سپاه به مناسبت روز پاسدار ‏در مصلی اهل سنت زاهدان حضور یافته و این روز را به مردم تبریک گفتند.

- ‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی خلیل آبادی در نشست هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه با ‏بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی رسالت محور و الگوی آن حضرت سیدالشهدا (ع) است، ‏افزود: انقلاب اسلامی موهبت الهی است که خداوند به مردم عطا کرد و پس از سال ها مبارزه، کوشش و تلاش در موهبت های الهی کسی نمی تواند خدشه به آن وارد کند.

‏ وی ادامه داد: در عین اینکه انقلاب باید جلو رونده و پیش رونده باشد برای جلوگیری از آسیب ها و گزندهایی که ‏ممکن است در حرکت انقلاب خلل ایجاد کند امام دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند، سپاه پاسداران برای حفاظت و دفاع از دستاوردها و آرمان های انقلاب جان می دهد، ما حافظ انقلاب هستیم و به رسالت خود ‏عمل می کنیم و افتخار نوکری مردم را داریم.

‏ معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه با بیان اینکه در اجرای اهدافی که به سپاه تکلیف شده ‏به تاسی از حضرت ابوالفضل العباس (ع) که دو ویژگی مهم صدق و وفاداری دارند و همه مردم به آن باور ‏دارند متکی هستیم، گفت: ما وظیفه داریم در راستای وفاداری، صداقت و پایداری کوشش کنیم اگر ما در ‏اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه در مسجد مکی زاهدان چه گذشت؟

جمعه در مسجد مکی زاهدان چه گذشت؟