مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:052023-02-26سياسي

تشکر زاکانی از دولت برای همراهی در پرداخت حق و حقوق شهرداری


شهردار تهران از دولت بابت همراهی در پرداخت حق و حقوق شهرداری تشکر کرد و گفت: قرار است 25 هزار ون جایگزین اتوبوس های خطوط کم مسافر شوند.

- شهردار تهران از دولت بابت همراهی در پرداخت حق و حقوق شهرداری تشکر کرد و گفت: قرار است 25 هزار ون جایگزین اتوبوس های خطوط کم مسافر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی تبصره 15 بودجه 1402 شهرداری به مسئله یارانه بلیت اتوبوس و مترو پرداختند که ناصر امانی در این باره گفت: بر اساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و با استناد به مصوبه هیات وزیران شهرداری تهران می تواند با توجه به تاخیر پرداخت سهم دولت از بابت یارانه بلیت مترو و اتوبوس به منظور جبران کسری هزینه های شرکت بهره برداری مترو و شرکت واحد، یارانه بلیت مترو و یارانه بلیت اتوبوس را هر ماه به صورت یک دوازدهم و نقد به شرکت های مذکور پرداخت کند و آن را به عنوان سهم و بدهی دولت ثبت کند.

وی افزود: شهرداری تهران موظف است به صورت جدی در مورد نحوه وصول سهم و تعهدات پرداخت نشده دولت در سال های گذشته پیگیری های لازم را انجام دهد و هر سه ماه یکبار گزارش آن را به شورای شهر تهران بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در این باره گفت: نه تنها شهرداری تهران بلکه شهردار تهران نیز باید موظف باشد که برای وصول پول بلیت مترو و اتوبوس از دولت وارد عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر زاکانی از دولت برای همراهی در پرداخت حق و حقوق شهرداری

تشکر زاکانی از دولت برای همراهی در پرداخت حق و حقوق شهرداری