مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:552023-02-26حوادث

مشکلات و نواقص محور چهار خطه لیکک-بهمیی رفع می شود


رفع مشکلات و نواقص طرح محور چهار خطه لیکک در شهرستان بهمیی به بهبهان استان خوزستان، در حال تکمیل شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمدی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جاده ارتباطی لیکک به بهبهان به عنوان یکی از پرترددترین جاده های ارتباطی شهرستان بهمیی است.

وی بیان داشت: این مسیر ارتباطی طی سال های گذشته تاکنون به علت وجود نقاط حادثه خیز متعدد و ناایمن بودن، با وقوع تصادف ها مشکلات زیادی را برای مردم شهرستان بهمیی، مسافران، گردشگران ایجاد کرده است.

محمدی اظهار داشت: طول این جاده 10 کیلومتر بوده و حداقل عرض آن نیز 12 متر بوده و با توجه به بررسی ها در دیگر مناطق استان و کشور با اجرای طرح نصب حفاظ بتنی، کمترین تصادف منجر به فوت در راه هایی که حفاظ میانی نصب شده رخ داده و این امر حاکی از افزایش ایمنی جاده ها و تردد ایمن وسایل نقلیه است.

وی افزود: طرح نصب حفاظ بتونی جدا کننده میانی در جاده لیکک – بهبهان با هدف ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز به مسافت 5 کیلومتر در دست اجرا است.

محمدی تصریح کرد: تصادفاتی که قبل از نصب حفاظ میانی در جاده لیکک - بهبهان به وقوع می پیوست، از نوع تصادف رخ به رخ و به علت خروج از مسیر بود و بیشتر مواقع این تصادفات منجر به فوت می شد که با اجرای طرح حفاظ بتونی جدا کننده میانی از بروز چنین تصادف های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات و نواقص محور چهار خطه لیکک-بهمیی رفع می شود

مشکلات و نواقص محور چهار خطه لیکک-بهمیی رفع می شود