مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:202023-02-26فرهنگي

فراخوان سومین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) در قزوین


مسئول کانون خادمان رسانه ای استان قزوین گفت: همزمان با سراسر کشور سومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) در قزوین با انتشار فراخوان، - قزوین - مسئول کانون خادمان رسانه ای استان قزوین گفت: همزمان با سراسر کشور سومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) در قزوین با انتشار فراخوان، رسماً کار خود را آغاز کرد.

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از برگزاری سومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) خبر داد و اظهار کرد: ارتقا کمی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی و شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: تعمیم و گسترش تولیدات رسانه ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه های گوناگون به ویژه رسانه های نوین، شبکه سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی و عمق بخشی به محتوای رسانه ای مرتبط با سیره و معارف رضوی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

مسئول کانون خادمان رسانه ای استان قزوین با اشاره به اینکه در سومین سال برگزاری این رویداد، سیره رضوی ، زائر و زیارت رضوی ، وقف و نذر رضوی ، خدمت رضوی ، هویت مشهدالرضا (ع) و جهاد تببین به عنوان شش محور اصلی جشنواره هستند، گفت: علاقه مندان می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سومین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) در قزوین

فراخوان سومین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) در قزوین