مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 22:152023-02-26اقتصادي

استقرار صنایع تبدیلی در سایت زباله تنکابن


شهردار تنکابن از استقرار صنایع تبدیلی در سایت زباله تنکابن به ارزش ریالی 50 میلیارد ریال خبر داد و گفت: روزانه به طور میانگین سایت زباله تنکابن 120 تُن زباله را از چهار شهر و چهار بخشداری دریافت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تنکابن، محمدابراهیم لاریجانی در جمع مدیران شهرستانی با اعلام خبر استقرار صنایع تبدیلی به ارزش ریالی 50 میلیارد ریال از سوی پیمانکار تفکیک زباله در سایت زباله اظهار کرد: روزانه به طور میانگین سایت زباله تنکابن 120 تُن زباله را از چهار شهر و چهار بخشداری دریافت می کنیم.

وی گفت: از این مقدار 50 درصد آن در چرخه کود کمپوست قرار می گیرد و در حدود پنج درصد این مقدار زباله توسط کارگران کارخانه بازیافت می شود و در حدود 45 درصد آن به صورت ریجکت به مرکز دفن ارجاع می شد که قالب آن کیسه های پلاستیکی و غیره بوده که سهم زباله ریجکتی قابل توجه بوده است.

لاریجانی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی با پیمانکار بهره بردار کارخانه بازیافت، استقرار صنایع تبدیلی را در سایت زباله شاهد هستیم تا سهم زباله ریجکتی که به مرکز دفن هدایت می شود و تولید شیرابه میکند به کمترین حد ممکن خود برسد و این مهم با استقرار صنابع تبدیلی عملا محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار صنایع تبدیلی در سایت زباله تنکابن

استقرار صنایع تبدیلی در سایت زباله تنکابن