مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-27سياسي

فرماندار اسفراین: نوروزگاه ها ظرفیتی برای احیای فرهنگ بومی است


برپایی نوروزگاه ها در ایام نوروز ظرفیتی برای معرفی قابلیت و احیای فرهنگ های بومی و محلی است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز مسلم نوری، فرماندار اسفراین در گفت وگو با رسانه ها، اظهارکرد: برپایی نوروزگاه ها در عید نوروز فرصتی است تا ظرفیت های فرهنگی هر منطقه به مسافران و گردشگران نوروزی معرفی شود.

وی به احیای فرهنگ های محلی و آداب و رسوم نوروز هم اشاره کرد و گفت: غرفه های صنایع دستی در نوروزگاه ها نقش موثری در معرفی و عرضه صنایع دستی هر منطقه دارند و مورد استقبال بازدیدکننده ها قرار می گیرند.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر اسفراین افزود: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و حضور میهمانان و مسافرین نوروزی در شهرستان، تمهیدات لازم و انجام شرح وظایف توسط کمیته های ده گانه اجرایی ستاد خدمات سفر با همکاری دیگر ادارات مطابق دستورالعمل ابلاغی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، شئونات این ماه در کلیه مراکز اقامتی و پذیرایی رعایت و همچنین آیین ها و رسومات مذهبی این ماه پرخیر و برکت از سوی دستگاه های فرهنگی در این ایام برگزار گردد.

فرماندار اسفراین همچنین بر زیباسازی فضای شهری و آماده سازی پارک ها و تجهیز مساجد و مدارس برای پذیرایی و اسکان مسافرین و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اسفراین: نوروزگاه ها ظرفیتی برای احیای فرهنگ بومی است

فرماندار اسفراین: نوروزگاه ها ظرفیتی برای احیای فرهنگ بومی است