مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-27سياسي

امنیت غذایی در بودجه مورد توجه قرار نگرفته است/ مجلس اصلاح کند


در بودجه امسال توجهی به مسئله امنیت غذایی نشده که اگر به مسئله امنیت غذایی توجه نشود، در سال آینده با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 8 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی، اظهار داشت: قبول داریم در کشور کمبود آب داریم، اما اقتصاد کشاورزی یک اصل در کشور ما به شمار می آید و نباید قیمت آب را بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت آب بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان خلاف اصل اقتصاد سالم در کشور است، گفت: بودجه امسال برخلاف سال های 1400 و 1401 توجهی به مسئله امنیت غذایی نداشته، این در حالی است که اگر به مسئله امنیت غذایی توجه نشود، در سال آینده با مشکلات عدیده ای در این شرایط تلاطم بازار مواجه خواهیم شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبلغ 1.

8 میلیون یورو برای بحث امنیت غذایی در کمیسیون تلفیق مطرح شد که در سامانه بارگذاری نشده چرا که نیاز به عنایت مقام معظم رهبری دارد.

امیدواریم با این موضوع موافقت شود و از رییس مجلس هم تقاضا دارم از این مصوبه حمایت کند تا مجلس موضوع عدم توجه به امنیت غذایی در بودجه را اصلاح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی در بودجه مورد توجه قرار نگرفته است/ مجلس اصلاح کند

امنیت غذایی در بودجه مورد توجه قرار نگرفته است/ مجلس اصلاح کند