مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-27سياسي

جهاد خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه از اولویت های سپاه است


جهاد خدمت رسانی به مردم و دفاع از حریم کشور از اولویتهای جدی سپاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا صبح دوشنبه در دیدار شهردار و شورای اسلامی شهر کرج با وی که به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار انجام شده بود، جهاد خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه و دفاع از حریم کشور را از جمله اولویت های جدی سپاه پاسداران دانست و اظهار کرد: اینکه سپاه در مرکز خصومت و دشمنی دشمنان قرار دارد به معنای این است که یک سد مستحکم در مقابل جبهه استکبار قرار گرفته است.

وی گفت: همه کسانی که دل در گرو این انقلاب دارند، بسیجی و پاسدار این انقلابند هر چند در لباس و پست های دیگری در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: هر کجا در کشور نیاز به حضور سپاه و بسیج بوده، پاسداران، مخلصانه پا به عرصه گذاشته و در همه مأموریت ها مانند سیل، زلزله، حوزه های امنیتی و ناامنی، پیشتاز کمک به مردم و دفاع از حریم کشور بوده اند.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه هیچکس تصور نمی کرد شجره خبیثه داعش از روی زمین محو شود، اظهار کرد: با ورود سپاه و بسیج به این میدان، ریشه شجره ملعونه داعش قطع گردید و این خصوصیت بارز سپاه است که در میدانی وارد نمی شود مگر آنکه پیروز از آن خارج گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه از اولویت های سپاه است

جهاد خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه از اولویت های سپاه است