مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-27اقتصادي

توزیع 153 هزار تن آرد در بین روستاییان خراسان رضوی


مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت :153 هزار تن آرد از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در بین روستاییان خراسان رضوی توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آرش آوان اظهار کرد: همچنین خرید و توزیع آرد خام روستایی در سطح هزار و 573 روستا به میزان 30 هزار و 600 تن انجام گرفته است.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: شرکت های تحت پوشش شبکه تعاونی روستایی خراسان رضوی از ابتدای سال تا کنون آرد هزار و 175 نانوایی روستایی را به میزان 122 هزار و 400 تن خریداری و توزیع کرده اند.

وی گفت: این میزان توزیع آرد بر اساس جمعیت و خانوار انجام شده است بنابراین بر اساس میزان نیاز و مصرف اقدام صورت گرفت.

آوان افزود: خرید و توزیع نهاده های دامی نیز توسط تشکل های تحت پوشش شبکه تعاون روستایی استان به میزان 242 هزار و 346 تن طی 11 ماه امسال انجام شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 29 درصد افزایش دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: این مقدار نهاده های دامی را شبکه تعاون روستایی توزیع کرده اند و با توجه به توزیع نهاده توسط بخش خصوصی به صورت پراکنده، میزان کلی توزیع خوراک دام استان از این مقدار بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم این سازمان خرید و توزیع کودهای یارانه ای توسط تشکل های تحت نظارت است اظهار کرد: در این قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 153 هزار تن آرد در بین روستاییان خراسان رضوی

توزیع 153 هزار تن آرد در بین روستاییان خراسان رضوی