مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-27سياسي

کانون های فرهنگی هنری از عوامل مهم جذب نوجوانان به مساجد هستند


کانون های فرهنگی هنری از عوامل مهم جذب نوجوانان به مساجد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابدین خرم صبح دوشنبه با حضور در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان (فهما) با تأکید بر این که خدمت در حوزه فرهنگ و هنر مساجد، توفیقی الهی برای کارکنان این ستاد است، اظهار داشت: تمام خادمان افتخاری مساجد که در کانون های فرهنگی هنری فعالیت می کنند، نقش مهم و اثرگذاری در تعالی فرهنگ دینی جامعه بر عهده دارند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین عوامل جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد، همین کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های فعال است که امیدواریم با توسعه این مراکز در مساجد استان شاهد رونق معنوی این اماکن الهی باشیم.

خرّم با اشاره به گسترش قابل توجه کانون های فرهنگی هنری در مساجد روستایی استان آذربایجان شرقی، گفت: ظرفیت کم نظیر موجود در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، توجه بیش از پیش دیگر متولیان فرهنگی، دینی و هنری استان را می طلبد.

بیش از 1400 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی استان فعالیت دارند مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی (فهما) نیز در این دیدار اظهار داشت: هم اکنون بیش از 1400 کانون فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی هنری از عوامل مهم جذب نوجوانان به مساجد هستند

کانون های فرهنگی هنری از عوامل مهم جذب نوجوانان به مساجد هستند