مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-27سياسي

خط قرمز دستگاه قضا حفظ آبروی افراد و اشخاص است


رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به عفو اخیر که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، گفت: خط قرمز دستگاه قضا در استان حفظ آبروی افراد و اشخاص است و تلاش شده برخوردهای قاطع و مستند انجام شود و از برچسب زنی پرهیز شود.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به عفو اخیر که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، گفت: خط قرمز دستگاه قضا در استان حفظ آبروی افراد و اشخاص است و تلاش شده برخوردهای قاطع و مستند انجام شود و از برچسب زنی پرهیز شود.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی دوشنبه 8 اسفند در جلسه دیدار رییس قوه قضاییه با کارکنان دستگاه قضا و قضات استان مرکزی اظهار کرد: امروز بخشی از جمعیت 799 نفری همکاران اداری استان مرکزی و مجموعه 236 نفری مجموعه قضات استان مرکزی در این نشست حضور دارند.

وی افزود: قوه قضاییه با قدم های بلند و ارزشمند در حرکت تعاملی و تکاملی خود قرار دارد و بر اساس اهداف بلند ترسیم شده در ابتدای سال، مشاهده می شود که سیر و حرکت قوه قضاییه از برنامه محوری به هدف محوری تغییر پیدا کرده و اهداف اجرایی و عملیاتی 15 گانه در ابتدای سال 1401 جزو امور روزمره ضروری دادگستری های استان های کشور قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: در دادگستری استان مرکزی کارگروه های کارشناسی متعدد تحت نظر معاونین دادگستری استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز دستگاه قضا حفظ آبروی افراد و اشخاص است

خط قرمز دستگاه قضا حفظ آبروی افراد و اشخاص است