مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:162023-02-27سياسي

3 هزار میلیارد تومان پروژه در سنندج کلنگ زنی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهر سنندج اظهار کرد: تک تک افرادی که در بدنه شهرداری سنندج خدمت می کنند اعضای یک تیم هستند و در کنار هم می توانند مسیر دستیابی به اهداف را محقق کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در سازمان ها و شهرداری مناطق سنندج، خواستار کار جهادی در مسیر خدمت رسانی بهتر به شهروندان شد.

وی در ادامه از سنندج به عنوان مهد هنر و فرهنگ نام برد و خاطرنشان کرد: سنندج به واسطه داشتن بافت تاریخی و وجود بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی فراوان، همواره مقصد گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

شهردار سنندج گفت: سنندج با برخورداری از بیشترین بنا و عمارت تاریخی، جز یکی از شهرهای دارای بیشترین تراکم و تعداد اثر تاریخی کشور است و این ظرفیت ها زمینه را برای انتخاب این شهر به عنوان یکی از شهرهای گردشگرپذیر مطرح کرده است.

رشیدی با تاکید بر ضرورت آماده سازی کامل شهر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی افزود: گل کاری، نصب المان، نورپردازی در حجم بالا، نصب و بازسازی تابلوها و خط کشی معابر در نقاط مختلف سطح شهر باید در دستور کار سازمان سیما و منظر قرار گیرد.

نصب المان های مرتبط با ماه رمضان وی عنوان کرد: سازمان سیما و منظر شهرداری المان هایی مرتبط با ماه رمضان (بهار قرآن) و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار میلیارد تومان پروژه در سنندج کلنگ زنی می شود

3 هزار میلیارد تومان پروژه در سنندج کلنگ زنی می شود