مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-27سياسي

نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین برگزار می شود


مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» با همکاری و شرکت کنشگران اجتماعی انفرادی و مجموعه های مردم نهاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد خورشیدی از برگزاری نخستین رویداد اجتماعی هم راه در قزوین خبر داد و اظهار کرد: این رویداد اجتماعی شامل مجموعه هایی می شود که یا به طور تخصصی در حوزه های اجتماعی فعالیت می کنند و یا حوزه تخصصی آنها پیوست اجتماعی مؤثر دارد.

وی افزود: این رویداد، فرصتی برای ارائه الگو و هم افزایی همه کنشگران اجتماعی است و در آن گفتمان سازی ادبیات خدمت مؤثر در بین گروه ها و جریانات فعال در عرصه اجتماعی در تعامل با جامعه و نهادهای حاکمیتی دنبال می شود.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: یکی از کار ویژه های دفتر فرهنگی و اجتماعی توانمندسازی و ایجاد هم افزایی بین مجموعه های مردم نهاد و پررنگ کردن نقش آنها بعنوان حلقه میانی و ارتباط با دستگاه های اجرایی می باشد و برگزاری این رویداد نقش موثری در راستای تحقق این کارویژه دارد.

گفتنی است این رویداد در اسفند ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد و علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به لینک https://survey.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین برگزار می شود

نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین برگزار می شود