مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-27سياسي

تکذیب شد/ سازمان سینمایی مالک موزه سینما است


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور، هرگونه گمانه زنی در خصوص فروش موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران را مردود اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اصغر فارسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی در خصوص گمانه زنی های اخیر نسبت به فروش موزه سینما گفت: در پی مصوبه مولدسازی دارایی های دولت که 21 آبان ماه سال جاری به تصویب شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا رسید ؛ فهرستی به منظور مولدسازی از اموال و دارایی های وزارت آموزش و پرورش شهر تهران منتشر شده که ذکر نام باغ فردوس در آن، شائبه و نگرانی هایی را برای اهالی سینما، پژوهشگران و علاقه مندان عرصه فرهنگ و هنر ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه فروش ملک موزه سینما به هیچ وجه صحت ندارد، تصریح کرد: سند مالکیت تمامی مساحت این ملک در دو بخش موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران به نام سازمان سینمایی و امور سمعی بصری است، مضافا اینکه در دولت سیزدهم، موضوع حفظ مجموعه میراث فرهنگی سینمای ایران، توسعه فعالیت های موزه سینما،  تکمیل و تجهیز فیلمخانه ملی ایران به صورت ویژه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

فارسی ادامه داد: بر اساس تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور ، پیگیری امور و لزوم حفظ و تکمیل این گنجینه ها ( موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران) از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شد/ سازمان سینمایی مالک موزه سینما است

تکذیب شد/ سازمان سینمایی مالک موزه سینما است