مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-27ورزشي

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی: مخاطب ما با فوتبال برابری می کند


فلسفه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی مدیریت درآمد-هزینه ای بوده است و در سال 1402 با انرژی و توان بیشتر، فعالیت ها را پیش خواهیم برد و به دنبال درآمدزایی برای ورزش کشور هستیم.

- سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از تصویب دستورالعمل های مختلف به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون خبر داد و گفت: با تصویب این دستورالعمل ها، می توانیم روند برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی را به خوبی پیش ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ احمد گواری در اولین مجمع فوق العاده فدراسیون آمادگی جسمانی که با حضور سینا کلهر؛ معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد؛ نایب رییس کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان؛ مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی، علی خلیلی؛ سرپرست دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع این فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: استقلال و منفک شدن فدراسیون آمادگی جسمانی با توجه به پتانسیل های موجود و مضاعف رشته های زیر مجموعه، مدنظر قرار گرفت.

پیشنهاد تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی وی ادامه داد: پیشنهاد تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی از سوی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی مدنظر قرار گرفت و خوشبختانه با پشت سر گذاشتن جلسات متعدد کارشناسی در وزارت ورزش و جوانان و تایید وزیر ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی: مخاطب ما با فوتبال برابری می کند

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی: مخاطب ما با فوتبال برابری می کند