مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-27فرهنگي

شش عنوان رمان کانون پرورش فکری بازنشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «بنفشه ها هم می خندند»، «لالو»، «غریبه و دریا»، «تپش»، «گذر از کوه کبود» و «بردیا و ملکه ی سرزمین عاج» عنوان های این رمان ها هستند که برای مخاطبان 15 سال به بالا بازنشر شده است.

- شش عنوان کتاب پرمخاطب از مجموعه رمان نوجوان امروز انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی بازنشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بنفشه ها هم می خندند ، لالو ، غریبه و دریا ، تپش ، گذر از کوه کبود و بردیا و ملکه ی سرزمین عاج عنوان های این رمان ها هستند که برای مخاطبان 15 سال به بالا بازنشر شده است.

بر همین اساس بنفشه ها هم می خندند به نویسندگی رفیع افتخار که در سال 1395 منتشر شده بود اکنون به مرحله دوم چاپ رسیده است.

همچنین لالو نوشته یوسف قوجق نیز که برای اولین بار در سال 1389 از سوی کانون منتشر شد، به چاپ پنجم رسید و تاکنون 28هزار نسخه از آن منتشر شده است.

در عین حال، رمان غریبه و دریا نوشته جمال الدین اکرمی و تپش نوشته رفیع افتخار به ترتیب در سال 1394 و 1395 منتشر شد و اکنون هر دو به چاپ دوم رسیده است.

بر اساس این خبر، رمان گذر از کوه کبود نوشته محمدعلی علومی برای اولین بار سال 1391 به چاپ رسید و اکنون بعد از 10 سال به چاپ سوم رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش عنوان رمان کانون پرورش فکری بازنشر شد

شش عنوان رمان کانون پرورش فکری بازنشر شد