مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-27اقتصادي

واردات ماشین آلات دست دوم کفش به کجا رسید؟


یک واردکننده و توزیع کننده مواد اولیه کیف و کفش با بیان اینکه برخی ماشین آلاتی که در حال حاضر در ایران استفاده می شود، 25 سال عمر دارند، در حالی که متوسط استفاده آن ها در دنیا دو سال است، - یک واردکننده و توزیع کننده مواد اولیه کیف و کفش با بیان اینکه برخی ماشین آلاتی که در حال حاضر در ایران استفاده می شود، 25 سال عمر دارند، در حالی که متوسط استفاده آن ها در دنیا دو سال است، گفت: بعد از چند ماه پیگیری برای واردات ماشین آلات دست دوم برای کفش این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزاررش ایسنا، خرداد امسال یک بازرگان از مشکلاتی بر سر راه تامین مواد اولیه صنف کیف و کفش گلایه کرده و گفته بود که با توجه به فرسودگی ماشین آلات و کمبود تولیدکنندگان دارای جواز، نیاز است اجازه واردات ماشین آلات دست دوم به بازرگانان هم داده شود.

اما بعد از حدود 9 ماه یک واردکننده و توزیع کننده مواد اولیه کیف و کفش می گوید که هنوز مشکل واردات ماشین آلات دست دوم برطرف نشده است.

در این رابطه امیر دیانی - واردکننده و توزیع کننده مواد اولیه کیف و کفش- در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود جلساتی که در ماه های گذشته برای واردات ماشین آلات دست دوم انجام شد، این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات ماشین آلات دست دوم کفش به کجا رسید؟

واردات ماشین آلات دست دوم کفش به کجا رسید؟