مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-27حوادث

شناسایی سوله خودروهای سرقتی در پاکدشت


رییس پلیس شرق استان تهران از دستگیری 4 نفر از اعضای باند سرقت و اوراق خودرو خبر داد و گفت: از یک سوله صد ها قلم انواع قطعات خودرو کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف انبار دپو لوازم سرقتی اظهار داشت: در راستای تدابیر 10 گانه فرمانده فراجا و در اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت مأموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت، از فعالیت باند حرفه ای سارقان و مالخران در زمینه سرقت و اوراق خودرو پرده برداشتند.

  وی افزود: اعضای این باند 4 نفره با شگردی خاص خودرو هایی را در سراسر استان تهران که از ایمنی کمتری برخوردار بودند، سرقت و پس از انتقال به یک سوله در حاشیه شهرستان پاکدشت، اقدام به اوراق خودرو و فروش قطعات آن به مالخران می کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع و نارضایتی برخی از شهروندان، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و با رصد میدانی و کار اطلاعاتی مأموران اعضای باند سرقت خودرو را در یک سوله که دارای دوربین مدار بسته و موارد امنیتی بود شناسایی و طی یک عملیات هدفمند پلیسی موفق شدند آنان را حین اوراق خودرو های سرقتی دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی سوله خودروهای سرقتی در پاکدشت

شناسایی سوله خودروهای سرقتی در پاکدشت