مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:552023-02-27سياسي

ارقام جدید برنج و مرکبات برای کشت در مازندران معرفی شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از مراکز تحقیقاتی استان خواست تا ارقام جدید برای توسعه کشت برنج و مرکبات در استان معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی کلیجی بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای تحقیقات استان که در اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر برگزار شد، گفت: شورای تحقیقات برای ما بسیار مهم است و نگران آینده استان هستیم و با این شیوه ای که پیش رویم با سیاست های آینده مطابق نخواهد بود و همین امر سبب شد برخی استان ها از ما سبقت بگیرند.

وی افزود: استان هایی داریم که استان مستعد نبودند اما مدل هایی را در حوزه تحقیقات استفاده کردند که از وضعیت بهتری نسبت به ما برخوردار هستند و شورای تحقیقات می تواند برنامه های متعددی ارائه دهد تا بتوان بر روی برنامه های تحقیقاتی ارائه شده بحث و بررسی کرد.

وی با بیان اینکه مازندران از جمله استان هایی است که در کاشت و تولید نهال ویژه دیده شده است، افزود: اگر علمی حرکت نکنیم نمی توانیم برای اجرای طرح های تحقیقاتی به خوبی عمل کنیم.

عنایتی یادآور شد: دنیا در حوزه غذا دچار چالش شده است و کشورهای دنیا در سال 2023 به سمت ذخیره سازی غذا سوق پیدا کردند و باید بر اساس طرح های دانش بنیان پیش برویم و هر موقع به سمت طرح های دانش بنیان سوق پیدا کردیم پایداری بهتری بدست آوردیم و موفق بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارقام جدید برنج و مرکبات برای کشت در مازندران معرفی شود

ارقام جدید برنج و مرکبات برای کشت در مازندران معرفی شود