مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 22:522023-02-27حوادث

حریق انبار لوازم یدکی مرودشت مهار شد/ نجات 3 نفر از میان دود و آتش


یک باب مغازه لوازم یدکی خودرو واقع در بلوار قدس (کمربندی) در شهر مرودشت دچار طعمه حریق شد و تمامی لوازم یدکی موجود در این مغازه، در میان شعله های آتش سوخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت با تشریح جزییات بیشتر این خبر گفت: ساعت 14:17 بعد از ظهر امروز دوشنبه (8 اسفندماه 1401) طی تماس هایی که شهروندان با مرکز فرماندهی و ستاد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت داشتند، وقوع یک فقره حادثه آتش سوزی مغازه لوازم یدکی اتومبیل واقع در خیابان قدس، روبروی پمپ بنرین سلیمی گزارش می شود که بلافاصله یک تیم اطفاء حریق، از ایستگاه شماره 2 این سازمان فورا خود را به محل وقوع حادثه می رساند.

یزدان رحیمی افزود: آتش نشانان پس از ارزیابی اولیه محل وقوع حادثه و در نتیجه مشاهده سرایت دود بسیار زیاد به دو طبقه فوقانی و مسکونی این مغازه، تقاضای نیروهای پشتیبان از ایستگاه های 1 و 4 را در دستور کار قرار می دهند.

وی با بیان اینکه شدت دود ناشی از این آتش سوزی به حدی بود که مسیر دسترسی آتش نشانان به طبقات فوقانی را با کُندی روبرو کرد،گفت: پس از رسیدن نیروهای پشتیبان، سرانجام نیروهای ما راه دسترسی به طبقات فوقانی را پیدا کردند و با تلاش فراوان توانستند یک خانم سالخورده 80 ساله و دو پسر بچه خردسال 2 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق انبار لوازم یدکی مرودشت مهار شد/ نجات 3 نفر از میان دود و آتش

حریق انبار لوازم یدکی مرودشت مهار شد/ نجات 3 نفر از میان دود و آتش