مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 04:502023-02-28بين الملل

بلاروس: اوکراین چاره ای جز انعقاد معاهده صلح بدون پیش شرط ندارد


رییس جمهور بلاروس گفت که اوکراین برای حل نزاع در این کشور چاره ای ندارد مگر اینکه با روسیه معاهده صلح بدون پیش شرط منعقد نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، آلکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس گفت که اوکراین برای حل نزاع در این کشور راه دیگری جز انعقاد معاهده صلح بدون پیش شرط با روسیه ندارد.

بر اساس این گزارش، لوکاشنکو گفت: اوکراین باید بفهمد که راه دیگری جز انعقاد معاهده صلح بدون پیش شرط وجود ندارد.

رییس جمهور بلاروس پیش از این هم گفته بود که اگر به موضع چین پیرامون نزاع در اوکراین توجه نشود، این امر به عواقب وخیمی منجر خواهد شد.

لازم به ذکر است که رییس جمهور روسیه 24 فوریه (پنجم اسفند 1400) در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که در واکنش به درخواست جمهوری های دونباس در شرق اوکراین و همچنین به منظور نازی زدایی و غیرنظامی کردن اوکراین ، فرمان آغاز عملیات ویژه نظامی در اوکراین را صادر می کند تا از مردمی که هشت سال مورد سوءاستفاده و نسل کشی رژیم کی یِف بوده اند، حفاظت کند و اوکراین از وجود نئونازی ها پاکسازی شود.

این در حالی است که وزارت خارجه چین سرانجام روز جمعه در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، طرح 12 بندی خود را برای نحوه پایان دادن به جنگ و درگیری ها در اوکراین منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاروس: اوکراین چاره ای جز انعقاد معاهده صلح بدون پیش شرط ندارد

بلاروس: اوکراین چاره ای جز انعقاد معاهده صلح بدون پیش شرط ندارد