مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-28اجتماعي

ورود این حیوان درنده به خیابان های کاشمر صحت دارد؟


روز گذشته، هشتم اسفند، در فضای مجازی کاشمر خبری به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر مبنی بر رویت یک قلاده گرگاس در خیابان و زنده گیری آن داخل یکی از میادین اصلی شهر منتشر شد که به دلیل درندگی و خوی وحشی این حیوان، - ایسنا/خراسان رضوی روز گذشته، هشتم اسفند، در فضای مجازی کاشمر خبری به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر مبنی بر رویت یک قلاده گرگاس در خیابان و زنده گیری آن داخل یکی از میادین اصلی شهر منتشر شد که به دلیل درندگی و خوی وحشی این حیوان، موجب بروز دلهره میان اهالی منطقه شد.

در همین خصوص، رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از نحوه انتشار خبر گفت: نباید قبل از مشخص شدن صحت موضوع اقدام به انتشار اینگونه اخبار کذب در فضای مجازی و ایجاد دلهره بین مردم کرد.

محمدجواد علیپور خاطرنشان کرد: اگرچه بلافاصله پس از اطلاع از موضوع یکی از محیط بانان در محل حضور یافت اما حیوانی مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: بر اساس عکسی که از این حیوان گرفته شده بود و رد پای به جا مانده مشخص شد حیوان گرگاس نیست و آنچه شهرداری ادعا نموده که اقدام به زنده گیری آن کرده، اصلا گرگاس نبوده بلکه یک قلاده شغال بود؛ ضمن اینکه اصلا زنده گیری نشده و همچنان رهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود این حیوان درنده به خیابان های کاشمر صحت دارد؟

ورود این حیوان درنده به خیابان های کاشمر صحت دارد؟