مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-28سياسي

تلفیق علم و تجربه می تواند شیوه های آموزشی در گردشگری را متحول کند


عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی بینالود مشهد گفت: تلفیق علم و تجربه می تواند شیوه های آموزشی در گردشگری را متحول کرده و بازدهی فعالان در بازار گردشگری را ارتقاء دهد.

- دکتر مهرداد فرشیدی در گفت وگو با ایسنا درخصوص اهمیت آموزش در حوزه گردشگری اظهار کرد: حوزه گردشگری به شاخه های اجرایی متعدد تقسیم می شود و با توجه به اینکه اکثر فعالیت های گردشگری در بخش خدمات است، عملکرد ما در هر کدام از حوزه های مورد اشاره، تاثیر عمده ای در موفقیت های آینده و برنامه های کلان گردشگری در کشور دارد.

به همین دلیل لازم است به برنامه ها و مسائل آموزشی در فعالیت های مرتبط با گردشگری، جدی تر و علمی تر نگاه کنیم.

وی افزود: تمام افرادی که در حوزه گردشگری فعالیت دارند، باید همواره آموزش های اولیه و ضمن خدمت را به طور جدی دنبال کنند، چراکه همواره شاهد نوآوری در ارائه خدمات گردشگری در جهان هستیم، به همین دلیل ارائه کنندگان اینگونه خدمات و حتی برنامه ریزان و متولیان گردشگری در کشور نباید از نوآوری های علمی و اجرایی در این صنعت دور بمانند.

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی بینالود مشهد با بیان اینکه ما در تمام ارکان و فعالیت های مرتبط با گردشگری نیازمند آموزش هستیم، تصریح کرد: در گردشگری 6 رکن اصلی شامل حمل ونقل، اقامت، پذیرایی، مدیریت جاذبه ها، راهنمایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق علم و تجربه می تواند شیوه های آموزشی در گردشگری را متحول کند

تلفیق علم و تجربه می تواند شیوه های آموزشی در گردشگری را متحول کند