مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-28اقتصادي

اختصاص پنج میلیارد تومان برای اصلاح هندسی میدان صنعت


اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی بودجه مناطق شهرداری تهران با اختصاص رقم پنج میلیارد تومان برای اصلاح هندسی میدان صنعت واقع در منطقه 2 شهرداری تهران موافقت کردند.

- اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی بودجه مناطق شهرداری تهران با اختصاص رقم پنج میلیارد تومان برای اصلاح هندسی میدان صنعت واقع در منطقه 2 شهرداری تهران موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و دومین جلسه علنی این شورا بررسی ردیف های بودجه سال آینده شهرداری تهران را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا در بررسی بودجه مناطق، علیرضا جاوید معاون امور مناطق شهرداری تهران، در خصوص بودجه 25 میلیارد تومانی برای اصلاح هندسی میدان صنعت در منطقه 2 گفت: استقرار کارگاه مترو در خیابان شهید پاکنژاد و تردد خودروهای سنگین باعث فرسودگی در این خیابان شده که این موضوع از میدان صنعت به سمت شمال وجود دارد اما در معرض دید شهروندان قرار ندارد.

این تهدید و فرسودگی به فرصت تبدیل شد و پس از بهره برداری ایستگاه مترو این خیابان بازگشایی خواهد شد و نیاز است که به سرعت نسبت به اصلاح و بهسازی آن اقدام شود.

وی ادامه داد: میدان صنعت میدانی کلیدی و ترافیک محور است و این موضوع به دلیل نزدیکی به بزرگراه همت و قرارگیری در ابتدای بزرگراه شیخ فضل الله نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص پنج میلیارد تومان برای اصلاح هندسی میدان صنعت

اختصاص پنج میلیارد تومان برای اصلاح هندسی میدان صنعت