مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-28اقتصادي

کاهش 20 هزاری قیمت برنج ایرانی/ نقش مافیای واردات در بازار برنج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت برنج ایرانی که در بازار به قیمت های بالاتری عرضه می شود از کشاورزان به قیمت های پایین تری خریداری کرده اند که اکنون حتی نسبت به زمان برداشت 20 هزار تو مان هم کمتر شده است، - مدیرعامل یک کارخانه بسته بندی برنج گفت: قیمت برنج ایرانی در زمان برداشت این محصول 100 هزار تومان بود که اکنون 20 هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت برنج ایرانی که در بازار به قیمت های بالاتری عرضه می شود از کشاورزان به قیمت های پایین تری خریداری کرده اند که اکنون حتی نسبت به زمان برداشت 20 هزار تو مان هم کمتر شده است، اما قیمت های بازار همچنان بالاست و این تفاوت به جیب عده ای دلال و سودجو می رود.

مسعود جنابی شلمانی گفت: زمان فصل برداشت، برنج را از کشاورز کیلویی 100 هزار تومان خریدند در حالی که اکنون قیمت به کمتر از 80 هزار تومان رسیده است.

نقش مافیای واردات در بازار برنج مدیرعامل یک کارخانه بسته بندی برنج افزود: مافیای واردات در این کاهش قیمت ها تاثیر داشته و آن ها با فشار به مسئولان در فصل برداشت هم اقدام به واردات کردند و با پر کردن بازار با برنج های خارجی بی کیفیت، عرصه را بر تولید کنندگان داخلی تنگ تر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 هزاری قیمت برنج ایرانی/ نقش مافیای واردات در بازار برنج

کاهش 20 هزاری قیمت برنج ایرانی/ نقش مافیای واردات در بازار برنج