مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:372023-02-28سياسي

نیکزاد: امکان صادرات خدمات فنی و مهندسی از سوی ایران به نیجر وجود دارد


نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری در حوزه اقتصادی و امکان صدور خدمات فنی و مهندسی از سوی ایران به نیجر، گفت: همکاری دو کشور می تواند منجر به انجام کارهای بزرگی شود که تحقق آن نیازمند انعقاد چندین قرارداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد الحاجی حامادو رییس گروه دوستی پارلمانی نیجر و جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأت پارلمانی برای گفتگو و رایزنی با مقامات جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، در آخرین روز حضور خود در کشورمان، روز دوشنبه (8اسفندماه 1401) با علی نیکزادثمرین، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

نیکزاد در ابتدای این دیدار با اشاره به مناسبات مثبت و رو به رشد دو کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا و جمهوری نیجر در غرب آفریقا دارای اشتراکات زیادی هستند و این می تواند بستر مناسبی را برای توسعه همکاری های فیمابین در عرصه های مختلف فراهم سازد.

وی با ابراز علاقه به پیشرفت جمهوری نیجر افزود: اکنون بهترین زمان است که نیجر نقشه راه پیشرفت خود را قلم بزند و لازم به ذکر است کشورهایی که تحمل این پیشرفت ها را ندارند برای ما فاقد اهمیت هستند، زیرا اکنون 44 سال است که مقابل آمریکا و برخی کشورهای غربی که در حق جمهوری اسلامی ایران و قاره-آفریقا و جمهوری نیجر و بسیاری از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: امکان صادرات خدمات فنی و مهندسی از سوی ایران به نیجر وجود دارد

نیکزاد: امکان صادرات خدمات فنی و مهندسی از سوی ایران به نیجر وجود دارد