مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-28سياسي

یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش آموز قم برگزار می شود


رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان قم از برگزاری سی و ششمین یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، مهدی خادمی جمکرانی اظهار کرد: قم این افتخار را دارد که یک ششم از شهدای عزیز استان از فرهنگیان و دانش آموزان هستند.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان قم افزود: پیام یادواره های شهدا این است که جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان قم امروز نیز همچون گذشته آماده دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و آرمانهای شهدای گرانقدراست و با تمام وجود در این عرصه گام برخواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان ادامه داد: به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای مناسب به دانش آموزان، سی و ششمین یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان همزمان با ایام گرامیداشت روز شهید در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار خواهد شد.

خادمی جمکرانی تصریح کرد: این مراسم با همکاری دستگاه ها و نهادهای ذیربط روز یکشنبه 21 اسفند 1401 از ساعت 9:30 تا 11:30 با برنامه هایی همچون سخنرانی، مداح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش آموز قم برگزار می شود

یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش آموز قم برگزار می شود