مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-28اجتماعي

پایش 550 واحد تولیدی توسط مشاورین کلینیک شهرک های صنعتی آذربایجان غربی


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت:امسال 550 واحد تولیدی توسط مشاورین کلینیک شهرک های صنعتی استان پایش شده و 90 واحد تولیدی دارای مشکل و راکد به چرخه تولید بازگشتند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت:امسال 550 واحد تولیدی توسط مشاورین کلینیک شهرک های صنعتی استان پایش شده و 90 واحد تولیدی دارای مشکل و راکد به چرخه تولید بازگشتند.

شهسوار 9 اسفند ماه در مراسم راه اندازی کلینیک آموزشی مشاوره اشتغال و کار آفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود: کلینیک شهرک های صنعتی آذربایجان غربی، 9مشاوره مختلف در حوزه های مدیریتی، مهندسی و اقتصاد در 3 محور به عنوان بازوی کمکی برای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان وارد عمل شده اند و اعتباری هم سالانه برای این امر تخصیص داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به جمعیت بیکار استان ضروری است توجه و تمرکز بروی استارت آپ ها و کسب وکارهای که مبتنی بر مهارت است، افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه میزان بیکاران فارغ التحصیل استان به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکترا بیشتر است، تصریح کرد: نیاز است کلینیک های مشاوره اشتغال و کار آفرینی در استان با همکاری از یک دیگر در راستای اشتغال و کار استان فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 550 واحد تولیدی توسط مشاورین کلینیک شهرک های صنعتی آذربایجان غربی

پایش 550 واحد تولیدی توسط مشاورین کلینیک شهرک های صنعتی آذربایجان غربی