مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:252023-02-28اجتماعي

مطالعات ترافیکی تبریز سال آینده به کمک جامعه مهندسی انجام می شود


شهردار تبریز، یکی از نقاط ضعف حل مشکل ترافیک کلانشهر تبریز را عدم وجود مطالعات ترافیکی دانست و گفت: در این راستا قصد داریم سال آینده مطالعات ترافیکی جامعی به کمک جامعه مهندسی انجام دهیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز، یکی از نقاط ضعف حل مشکل ترافیک کلانشهر تبریز را عدم وجود مطالعات ترافیکی دانست و گفت: در این راستا قصد داریم سال آینده مطالعات ترافیکی جامعی به کمک جامعه مهندسی انجام دهیم.

یعقوب هوشیار، سه شنبه 9 اسفندماه، در آیین گرامیداشت روز مهندس در محل آمفی تئاتر دانشکده عمران دانشگاه تبریز با بیان اینکه مهندسی تنها یک رشته تحصیلی نیست و از یک الگوی ذهنی و رفتاری خاصی تشکیل می شود، افزود: توجه روز افزون به مهندسی باعث هموار کردن بستر توسعه پایدار شهری می شود چراکه مبنای علم مهندسی بر پایه عقلانیت بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری هر چقدر مبتنی بر مطالبات عمومی پایه گذاری شود کارکرد بهتری خواهد داشت، اظهار کرد: یکی از مراجع اصلی مطالبه گری، مطالبه دانشجویان و قشر فرهیخته جامعه از مدیریت شهری است که می تواند در توسعه همه جانبه مدیریت شهری نقش موثری ایفا کند.

شهردار تبریز با بیان اینکه تمام پروژه های ترافیکی و حمل و نقلی باید طرح مطالعاتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده بتوانیم مطالع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات ترافیکی تبریز سال آینده به کمک جامعه مهندسی انجام می شود

مطالعات ترافیکی تبریز سال آینده به کمک جامعه مهندسی انجام می شود