مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:252023-02-28اجتماعي

4 اقامتگاه نوروزی در شهر بوشهر راه اندازی می شود


اقامتگاه های رفاهی و تفریحی با مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در چهار نقطه این شهر جانمایی و راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش ظهر سه شنبهدر نشست شورای فرهنگ عمومی بوشهر اظهار داشت: ساحل روستای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان تنها نقطه استاندارد ویژه شنا گاه ساحلی مورد تأیید سازمان محیط زیست استان است.

وی بیان کرد: سازمان همیاری و شهرداری های استانداری بوشهر عهده دار ساخت و نگهداری پلاژ بانوان در شهر بوشهر است و لذا ساماندهی در این رابطه برای ایام نوروز و مسافران سال جدید به عهده این نهاد عمرانی است.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه ظرفیت های اقامتگاه های رفاهی و تفریحی ویژه برپایی چادرهای مسافران نوروزی را افزایش خواهیم داد، گفت: اقامتگاه های رفاهی و تفریحی با مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در چهار نقطه این شهر جانمایی و راه اندازی می شود.

نیک روش با تاکید بر داشتن نظم در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: سه مسجد در سه پارک گردشگری ساحلی شهر بوشهر را آماده سازی و ساماندهی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 اقامتگاه نوروزی در شهر بوشهر راه اندازی می شود

4 اقامتگاه نوروزی در شهر بوشهر راه اندازی می شود