مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-28سياسي

معافیت خانه های لوکس از مالیات هنوز قطعی نیست


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: امکان تجدید نظر درباره حذف «خانه های مسکونی» از قانون اخذ مالیات از خانه های لوکس وجود دارد؛ هنوز این پیشنهاد نهایی نشده و باید بار دیگر بررسی شود.

- رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: امکان تجدید نظر درباره حذف خانه های مسکونی از قانون اخذ مالیات از خانه های لوکس وجود دارد؛ هنوز این پیشنهاد نهایی نشده و باید بار دیگر بررسی شود.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره ماجرای تصویب این پیشنهاد گفت: به نظر بنده نیز موافقت با این پیشنهاد، یک اشتباه در تصمیم گیری مجلس بود و متأسفانه این موضوع به نوعی مورد غفلت واقع شد.

وی بیان کرد: پیشنهاد اولیه اخذ مالیات از خانه های لوکس از همین مجلس مطرح شد و توسط نمایندگان به تصویب رسید؛ با این حال موافقت نمایندگان با پیشنهاد حذف خانه های مسکونی لوکس از پرداخت مالیات از جمله مسائلی بود که جای تعجب داشت.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصمیم گیری زودهنگامی نسبت به این ماجرا گرفته شد؛ اظهار کرد: ماجرا از طریق کمیسیون تلفیق بودجه بررسی خواهد شد تا در رسیدگی بعدی، این موضوع اصلاح شود و خانه های مسکونی لوکس نیز مشمول پرداخت مالیات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت خانه های لوکس از مالیات هنوز قطعی نیست

معافیت خانه های لوکس از مالیات هنوز قطعی نیست