مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 21:202023-02-28اقتصادي

انهدام شبکه قاچاق سوخت نشان دهنده هوشمندی سازمان اطلاعات سپاه است


انهدام شبکه قاچاق سوخت در سرپل ذهاب نشان دهنده هوشمندی و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه است.

- کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: انهدام شبکه قاچاق سوخت در سرپل ذهاب نشان دهنده هوشمندی و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه است.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با رصدهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شبکه اصلی خروج ارز و ایجاد اخلال در ارز کشور در شهرستان های مرزی متلاشی شد.

وی افزود: این افراد میلیاردها ارز دلار و دینار را قاچاق کرده و باعث ایجاد نوسان در قیمت ارز و عدم ورود ارز به چرخه اقتصادی کشور شده اند و این افراد به صورت شبکه و سازمان یافته در بازارچه های مرزی هدفمند و طی یک اقدام پیچیده و غیر قانونی از چرخه ارز کشور خارج و به کشورهای همسایه قاچاق می کردند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: طی رصدهای دقیق و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه این شبکه در زیر چتر اطلاعاتی سپاه متلاشی شد.

بابلی بیان کرد: افراد دستگیر شده علاوه بر قاچاق دلار و دینار و ایجاد اخلال در بازار اقدام به قاچاق سوخت یارانه ای کشور به میزان چندین میلیون لیتر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه قاچاق سوخت نشان دهنده هوشمندی سازمان اطلاعات سپاه است

انهدام شبکه قاچاق سوخت نشان دهنده هوشمندی سازمان اطلاعات سپاه است