مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:302023-03-01اقتصادي

افتتاح طرح های برق رسانی استان بوشهر با اعتبار 325 میلیارد تومان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افتتاح طرح های برق رسانی با اعتبار 325 میلیارد تومان در استان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افتتاح طرح های برق رسانی با اعتبار 325 میلیارد تومان در استان خبر داد.

غلامرضا حشتمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت برق رسانی در دولت سیزدهم تسریع یافته است اظهار داشت: از هفته دولت امسال تا دهه فجر 450 میلیارد تومان طرح های برق رسانی در استان بوشهر اجرا شده و این درحالی است که طرح های مهمی در سفر دور دوم رییس جمهور به بوشهر وارد مدار بهره برداری می شود.

وی یکی از پروژه های مهم اجرا شده را خط انتقال آبرسانی سیراف جم به طول 33 کیلومتر دانست و تصریح کرد: این طرح شامل یک کیلومتر شبکه زمینی 4 مداره برای تأمین 20 مگاوات برق آب شیرین کن سیراف به جم به ظرفیت 28 هزار مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اعتبار خط انتقال آبرسانی سیراف جم را 140 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: این طرح بیش از 10 سال متوقف بود که در دولت آیت الله رییسی توجه ویژه ای برای تسریع آن انجام شد.

حشمتی با بیان اینکه طرح یاد شده در سفر رییس جمهور افتتاح می شود گفت: در سفر دور دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر طرح های برق رسانی با سرمایه گذاری 325


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های برق رسانی استان بوشهر با اعتبار 325 میلیارد تومان

افتتاح طرح های برق رسانی استان بوشهر با اعتبار 325 میلیارد تومان