مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-01سياسي

پرونده کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی بسته شد


سخنگوی قوه قضاییه از تعیین تکلیف تمامی کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود ستایشی در بیستمین نشست خبری قوه قضاییه با اصحاب رسانه با گرامی داشت ایام و اعیاد شعبانیه گفت: تشکیل نظام اسلامی نشان از همین آمادگی است که زلزله کوبنده بر کاخ های مستکبرین عالم انداخت.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) بدون چشم داشت حافظ امنیت و اقتدار ملی و مقابله کننده با دسیسه ها و توطئه های دشمنان این مرز و بوم هستند.

وی در خصوص پرونده جمشید شارمهد اظهار کرد: بر اساس دادنامه بدوی صادره از ناحیه مرجع صالح، جمشید شارمهد به اعدام محکوم شد.

لازم است بار دیگر از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در بازداشت سرکرده یکی از تروریست ترین و جنایتکارترین آحاد بشر تشکر و قدردانی می کنم که کار بسیار ارزشمند و تخصصی بود.

ستایشی اظهار کرد: جمشید شارمهد که با اهتمام ویژه ضابطین خاص و اهتمام دستگاه قضا در دادگاه صالح بدوی با حکمی قاطع محکوم به اعدام شد، به اعتراف خود و با توجه به اسناد غیرقابل تردید با راه اندازی یک گروهک تروریستی وابسته به سرویس های امنیتی امریکایی، انگلیسی و آلمانی در ده ها پروژه ضدامنیتی به نحوه عاملیت، طراحی و هدایت دست داشته که برخی از آنها نظیر به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی بسته شد

پرونده کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی بسته شد