مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:102023-03-01اقتصادي

اجرای طرح امنیت غذایی «شهید ساجدی» در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح امنیت غذایی شهید ساجدی در راستای ارتقای بهره وری محصولات راهبردی در استان، - اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سعیدی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طرح امنیت غذایی شهید ساجدی در راستای ارتقا بهره وری محصولات راهبردی در استان، اجرا می شود.

وی افزود: در سطح 92 هزار و 884 هکتار، با بکارگیری 180 نفر از کارشناسان سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در شهرستان ها در راستای ارتقا بهره وری محصولات راهبردی گندم، جو، ذرت، دانه های روغنی و برنج قرارداد منعقد شده است که گام بزرگی در راستای ارتقا بهره وری برداشته خواهد شد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتقا بهره وری محصولات راهبردی، حمایت و پشتیبانی و ارائه تسهیلات یارانه دار به بخش کشاورزی، افزایش مشارکت بهره برداران در کشت قراردادی و جهش تولید به منظور افزایش تولید در واحد سطح و ایجاد امنیت غذایی، حمایت و پشتیبانی از ایجاد شبکه مشورتی و ترویج هوشمند، حمایت و پشتیبانی از ستادهای رفع موانع تولید و حمایت و پشتیبانی از فعال سازی ظرفیت های راکد و بدون استفاده از اهداف اصلی این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح امنیت غذایی «شهید ساجدی» در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح امنیت غذایی «شهید ساجدی» در چهارمحال و بختیاری