مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-01پزشكي

حمایت بهزیستی ایلام از مبتلایان به نارضایتی جنسی


امسال این اداره کل از 7 فرد دارای نارضایتی جنسیتی برای عمل تطبیق جنسیت حمایت کرده است.

- ایسنا/ایلام مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: امسال این اداره کل از 7 فرد دارای نارضایتی جنسیتی برای عمل تطبیق جنسیت حمایت کرده است.

حسین نورعلیوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نارضایتی جنسیتی به نوعی اختلال اطلاق می شود که بین جنسیتی که فرد دارد با جنسیت تجربه شده اش تناقض وجود دارد، اظهار کرد: نارضایتی جنسیتی یک نوع بیماری است که فرد را به شدت درگیر کرده و فرد با عمل جراحی تغییر جنسیت و پیدا کردن هویت و جنسیت واقعی اش، از درگیری های درونی او کاسته شده و آرامش روحی کسب خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به این اختلال این افراد اقدام به عمل جراحی تغییر جنسیت کرده که از این تعداد4 نفر تغییر جنسیت پسر به دختر و سه نفر نیز تغییر جنسیت دختر به پسر داده اند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام تصریح کرد: حمایت های مالی برای عمل جراحی تغییر جنسیت و خدمات تخصصی مددکاری و روانشناختی را از جمله خدمات ارایه شده بهزیستیاست و برای کمک به عمل جراحی این افراد که 4 تا 5مرحله دارد در مجموع ‭700‬میلیون ریال به این افراد پرداخت شده است.

نورعلیوند تاکید کرد: علاوه بر این 7 نفر، در 6 سال گذشته در مجموع 17 فرد دارای نارضایتی جنسیتی برای دریافت کمک هزینه جراحی به این اداره کل مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بهزیستی ایلام از مبتلایان به نارضایتی جنسی

حمایت بهزیستی ایلام از مبتلایان به نارضایتی جنسی