مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:442023-03-01سياسي

دستگاه های مختلف به گونه ای رفتار کنند که مردم بر علیه آنها دادخواست ندهند


رییس دیوان عدالت اداری در سفر به استان هرمزگان از دستگاه های مختلف خواست با رعایت موازین قانونی و اجرای به موقع آرای دیوان به گونه ای رفتار کنند که مردم بر علیه آنها دادخواست ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رییس دیوان عدالت اداری امروز در جریان سفر به استان هرمزگان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که ما در سفر به استان ها به دنبال آن هستیم علاوه بر برگزاری ملاقات مردمی بررسی مسائل و مشکلات دستگاه های اداری و دولتی در سطح استان است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در ادامه افزود: ما در سفر به هرمزگان طی سه جلسه جداگانه ای که با دستگاه های مختلف دولتی و نهادهای عمومی خواهیم داشت، نکاتی را در خصوص نحوه حکمرانی صحیح با توجه به مقررات و قوانین و آیین نامه ها مورد تأکید قرار خواهیم داد و از آنها خواهیم خواست که بر اساس موازین و آرایی که صادر شده است نسبت به سرعت بخشیدن به حقوق افراد اقدام کنند.

وی همچنین از دستگاه های مختلف خواست به گونه ای رفتار کنند که اقدامات آنها منتهی به این نشود که افراد بر علیه آنها دادخواست بدهند و یا متحمل هزینه های مادی و معنوی شوند.

رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه جلسات ما در سفر به استان هرمزگان به صورت تخصصی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: اجرای احکام دیوان عدالت اداری به سرعت انجام می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های مختلف به گونه ای رفتار کنند که مردم بر علیه آنها دادخواست ندهند

دستگاه های مختلف به گونه ای رفتار کنند که مردم بر علیه آنها دادخواست ندهند