مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:052023-03-01حوادث

حال تمام دانش آموزان مسموم مساعد است /حفظ آرامش از سوی خانواده ها


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: حال تمام دانش آموزان دختر مسموم شده در مدارس اردبیل مساعد و رو به بهبود است.

- علی محبوبی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به دنبال حادثه مسمومیت دانش آموزان در شهرهای مختلف این بار در اردبیل و چند مدرسه مسمومیت دانش آموزان گزارش شد و همکاران ما در اورژانس در مدارس حاضر شده و دانش آموزان بدحال را به بیمارستان منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاق در مدارسی نظیر بهاران و خلبان ذاکر روی داد که دانش آموزان مسموم راهی بیمارستان شدند که آخرین گزارش ها حکایت از حال مساعد و مناسب آنهاست.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل از خانواده ها خواست؛ تا با حفظ آرامش اجازه دهند تا متولیان بررسی خود را انجام دهند تا در نهایت گزارشی برای مردم در این زمینه ارائه شود.

محبوبی پور منشأ این مسمومیت را سم منتشر شده اعلام و تصریح کرد: کادری مجرب مأموریت یافتند تا منشأ انتشار این گاز و سم را بررسی کرده و علل و عوامل حادثه به صورت دقیق روشن شده و به اطلاع مردم برسد.

دشمن با این توطئه به دنبال ناآرام کردن فضای عمومی است مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل انتشار این گاز را توطئه دشمن دانست و بیان کرد: دشمن ماه هاست با این اقدامات تلاش می کند تا آرامش مردم و خانواده ها را سلب کند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال تمام دانش آموزان مسموم مساعد است /حفظ آرامش از سوی خانواده ها

حال تمام دانش آموزان مسموم مساعد است /حفظ آرامش از سوی خانواده ها